Friday, September 25, 2009

SELAMAT TINGGAL LANGKAWI 2009 - PART 2

Semakin lama, semakin tinggi dan semakin jauh aku meninggalkan kampung dan keluarga ku, semakin dekatlah dengan tempat aku mencari rezeki ditempat orang.........
Nun semakin di bawah aku meninggalkan kampung halamanku menuju tempat aku mencari rezeki di negeri orang........
Indah sunggu alam yang dijadikanNya untuk kita sama-sama memikirkan kebesaran dan keagunganNya.......
Semakin tinggi semakin sayu perasaan aku, nasib baiklah hari ni cuaca cantik. Itulah yang mengubat kepiluan aku hari ini..........
Semakin lama, semakin tinggi dan semakin jauh aku meninggalkan kampung dan keluarga ku, dalam hati hanya aku dan Allah sahaja yang tahu bagaimana perasaan aku sekarang. Mungkin keindahan alam yang dijadikanNya ini sahaja yang dapat menceritakan segalanya........

No comments:

Post a Comment