Saturday, September 19, 2009

AKTIVITI DI LANGKAWI

Inilah salah satu daya tarikan yang ada di Langkawi, boleh mencubanya kalau berani.......... kalau takut cukup sahajalah mengambil gambar dari bawah aje........ tapi kalau aku dapat peluang aku tak kisah nak cuba rasa..... dasar laut dah turun dan dah lama pun tak buat kerja-kerja gila macam ni.......
Ini pun antara aktiviti seorang cameraman macam aku, nampak apa aje yang menarik pada mata sendiri, ada kamera pasti tak klik sahaja la.....
Ni pun antara aktiviti wajib yang selalu aku buat kalau balik kampung, rasa macam tak lengkap kalau balik kampung tak pergi ke laut..........
Kalau tak ada apa-apa nak dibuatnya, malam aku keluar la sekejap melepak kat mana-mana tempat menarik, mengambil gambar pemandangan malam kat Langkawi.......
Yang ni pula pemandangan malam semasa bulan sedang mengambang, tapi sayang ada gangguan pula pada imej ni......

No comments:

Post a Comment

Post a Comment