Sunday, September 6, 2009

LAGI-LAGI GAMBAR LANGKAWI

Secara kasarnya inilah landskap Pulau Langkawi....... kalau nak ke semua tempat susah la sikit, nak senang kat Taman Lagenda, Langkawi sahajalah semua ada berkenaan Langkawi............
Salam satu view yang sempat aku shot kat depan Taman Lagenda........
Kalau dari jauh macam ni keadaan bahagian depan Taman Lagenda tu, nak juga aku bawa family jalan-jalan kat dalamnya. Tapi masa aku pi tak dapat la pula masuk, katanya tengah baikpulih. Tak tahulah berapa lama lagi, setahu aku baikpulih apa sampai kayu yang ada kat situ sampai reput...........
Yang ni pula gamber yang sempat aku shot dari tepian tasik mengadap Dataran Lang, cantik........... Aku cukup suka dengan pemandangan ni.......
Langkawi memang terkenal dengan pertunjukkan udara. Tentu ramai yang tahu LIMA. Kalau nak tahu lebih lanjut hujung tahun ni datanglah tengok sendiri kat Langkawi....... pasti terpegun. Dulu masa aku kat KL pernah bertugas kat LIMA 2 minggu kat Langkawi, sebab tulah aku kata LIMA best........

No comments:

Post a Comment