Sunday, December 20, 2009

TITI GAYANG

Ini pula pemandangan Teluk Likas, berhadapan Masjid Likas........
Inilah pemandangan Masjid Likas, Kota Kinabalu. Aku ambil semasa dalam perjalanan balik dari memgambil gambar Jambatan Gayang. Yang ini pun bagi aku cukup cantik.............
Yang ini aku ambil berlatar belakangkan pemandangan Gunung Kinabalu pada waktu sunrise, cantik..........
Semua gambar-gambar yang aku letakkan dalam blog ni langsung tidak di edit kecuali sekadar memasukkan tag sahaja..........
Yang ni aku ambil semasa menunggu matahari sedang naik, warna emas la.......... Biasanya aku dapat view warna keemasan macam ni hanya pada waktu sunset aje, kebetulan pula pagi ni aku dapat juga. Berbaloi la kalau 40 km sanggup datang untuk mendapatkan gambar-gambar sunrise yang menarik...........
Subuh-subuh lagi aku dah ada kat atas Jambatan Titi Gayang. Kalau di Sabah gambar dari jambatan ni macam lesen la......... Tengok la gelap-gelap lagi aku dah mula ambil gambar dari jambatan ni........ Kebetulan pula pagi ni cuaca menarik. Selapan subuh terus aku ke jambatan ni untuk mendapatkan suatu sudut yang paling menarik, bukannya senang jauh pula tu dari rumah, pukul 5:20am maklum aje la.........

No comments:

Post a Comment