Monday, December 21, 2009

LIMA 2009 - DEWAN MAHSURI - 1

Kalau orang dewasa tidak mahu melepaskan peluang bergambar kat dalam dewan LIMA ini, apa kurangnya dengan kanak-kanak. Tengok tu, anak sulung aku........
Ini adalah model helikopter dari salah sebuah syarikat pengeluarnya yang turut sama menyertai pameran LIMA kali ini.........
Inilah pesawat tempur Russia - Sukhoi. Lihatlah gelagat kameraman yang begitu asyik memgambil gambar. Apa lagi yang boleh menjadi kenangan kalau bukan gambar, kalau setakat ingatan pasti suatu hari ia akan hilang juga, kalau gambar ia tetap akan dapat dilihat......Inilah teknologi pengintipan pesawat tanpa pemandu yang menjadi kebanggaan negara-negara besar kuasa ketenteraan sekarang boleh sampai kesasaran tanpa perlu risau dikesan pihak musuh........
Anak-anak aku tidak melepaskan peluang untuk bergambar.........
Inilah Dewan Mahsuri yang menempatkan ruang pameran untuk syarikat-syarikat dari dalam dan luar negara mempromosikan segala produk masing-masing sempema LIMA 2009.......
Langkawi International Maritime & Aerospace Exhibition (LIMA) 2009 kini kembali lagi. Setelah sekian lama aku tidak berpeluang untuk menyaksikan pertunjukkan ini, kali ini aku mengambil peluang sempena bercuti membawa keluarga menyaksikannya. Bagi aku inilah peluang untuk membawa anak dan isteri kerana mereka belum pernah menyaksikan sendiri pertunjukkan ini..........
Bagi aku tak kisah walaupun dah lebih dari 8 tahun tidak menyaksikannya, walaupun sebelum ini pernah 2 minggu bertugas untuk LIMA 1995.......

No comments:

Post a Comment