Monday, December 21, 2009

BALIK KAMPUNG DISEMBER 2009 - 6

Sedihnya, esok aku nak balik dah..........Inilah antara gambar yang sempat aku ambil semasa penutup Festival Kesenian dan Kebudayaan LIMA 2009...... Ini pula adalah gambar Dataran Lang pada waktu malam yang sempat aku ambil, dah lama aku tunggu untuk mengambil gambar kat sini.........


Malam ini adalah malam terakhir aku berada di Langkawi, esok aku dah nak balik ke KK semula. Dua minggu balik kampung cukup cepat terasa masa berlalu. Apa boleh buat memang itulah kehidupan yang terpaksa diteruskan......
Ini gambar yang aku sempat ambil semasa ke Pasar Malam Kuah pada sebelah petang. Setiap kali ke Langkawi, pasti view yang macam ini aku nantikan untuk ambil gambar kerana setiap kali niat aku untuk ambil gambar kat sini pasti ada gangguannya. Biasanya pastilah cuaca yang tidak berapa mengizinkan.........

No comments:

Post a Comment